| JADUAL BERTUGAS GURU PPIM 2013 | ||||
| BIL | TARIKH | BIDANG | TAJUK | TINDAKAN |
| 1 | 9/1/2013 | Perlantikan AJK PPIM 2012 | USTZH. WAN | |
| 2 | 23/1/2013 | PENGENALAN | Lafaz Ikrar Puteri | |
| 3 | PPIM | Melukis Logo Puteri | ||
| 4 | 10/4/2013 | Kawad kaki | ||
| 5 | 23/1/2013 | Menghuraikan pengertian Suluh Kata | ||
| 6 | KEROHANIAN | Tatacara Berwudhu' | USTZH. HERNI | |
| 7 | Niat Solat Fardhu | |||
| 8 | 25/9/2013 | Riwayat Hidup Rasulullah SAW | ||
| 9 | Ciri-ciri Akhlak yang Mulia | |||
| 10 | 20/3/2013 | Sifat 20, Rukun Iman, Rukun Islam | ||
| 11 | 17/7/2013 | Membaca Ayat Suci (Muqaddam/AlQuran | ||
| 12 | 6/2/2013 | Penampilan - pakaian & kebersihan | CG. INA | |
| 13 | KESIHATAN & | Penjagaan Diri - Jasmani, mata, gigi dll | ||
| 14 | PEMBANGUNAN | Penyakit Berjangkit | ||
| 15 | 9/10/2013 | DIRI | Makanan Seimbang | |
| 16 | 12/6/2013 | Salasilah Keluarga | CG. FIZAH | |
| 17 | KELUARGA & | Tanggungjawab pada jiran&masyarakat | CG. NAZA | |
| 18 | 30/10/2013 | MASYARAKAT | Gotong-royong - bersihkan surau sekolah | USTZH. WAN |
| 19 | Kemudahan Awam - telefon, tandas dll | USTZH. HERNI | ||
| 20 | 15/5/2013 | KEMAHIRAN | Memasang cadar | USTZH. HERNI |
| 21 | 6/3/2013 | Menyediakan sarapan & hidangan | CG. NAZA | |
| 22 | Membersihkan stokin & kasut | USTZH. WAN | ||
| 23 | 24/4/2012 | Jahitan Asas - jelujur, kia, sembat dll | CG. NAZA | |
| 24 | 26/6/2013 | Gubahan - membuat kolaj | CG.FIZAH | |
| 25 | REKREASI & | Mencari Harta Karun | GPK KOKO | |
| 26 | AKTIVITI | Perkhemahan ( kawasan sekolah ) | GPK KOKO | |
| 27 | 11/9/2013 | LUAR | Permainan Tradisional | CG. FIZAH |
| 28 | Membalut Luka | CG. INA | ||
| 29 | PERTOLONGAN | Cara menjaga alatan berbahaya | ||
| 30 | 31/7/2013 | CEMAS | Cara menggunakan anduh | |
| 31 | Lawatan ke Tasik/Pantai/Gua/dll | PPIM ZON | ||
| 32 | 29/8/2013 | ALAM | Melukis Poster | CG. FIZAH |
| 33 | 20/2/2013 | SEKITAR | Buku Skrap | CG. NAZA |
Wednesday, 6 March 2013
perancangan aktiviti PPIM 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment